کاری در وصف امام مهربانیها از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس

کاری در وصف امام مهربانیها از گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس

jvyp_untitled.pngجج.png

 کار در وصف امام رضا توسط مردان بارانی با کلیک بر روی تصویر دانلود کنید.

 

سلام. از انجایی که این گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس مال شهر مشهد مقدس می باشد برای همین  بیشتر کارهای گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس  به سبکهای مختلف  بیشتر به وصف امام رضا ع اختصاص دارد و در مناسبتهای مختلف هم که این گروه کارهای خود را اجرا میکنند خاسته میشود که یک کاری هم در کنار کار اصلی در وصف امام رضا ع خوانده شود و کارهایی که در وصف امام رضا خوانده شده توسط این گروه طرفداران زیادی دارد و انصافا هم کارهای گروه ناب و تک شده است که همه از لطف و نظر امام رضا ع بوده که نظر ویژه ای به این گروه داشته است و این هم از موفقیتهایی که این گروه دارند پیداست.

 

kvyw_untitled.png22.png

 

 

برای همین برای اینکه اینروزها در روزهای شهادت امام رضا قرار داریم چند پست را به کارهایی که توسط این گروه در مورد امام رضا ع در مکانهای مختلف خوانده شده است اختصاص میدهم.

 

 dst_untitled.pngحح.png

 

در این قسمت کاری( با کلیک بر روی تصویر دانلود کنید) را از این گروه گذاشتم که مال سالهای پیش است و اینکار در پشت بام حرم رضوی خوانده شده است و کار جالبی شده من هر وقت این کار را میبینم  در ان حال و هوای حرم مطهر قرار میگیرم و بارانی میشوم این کار هم مثل کارهای دیگر خوب شده است این کار نیز با تک خانی استاد هادی محمدیاری همراه است قسمت اخر این کار خیلی دل ادم را بارانی میکند البته این کار را بیشتر در مورد ولادت امام رضا ع ربط دارد ولی متن تواشیح طوری بود که گفتم برای اینروزها هم بزارم جالب میشه. اگر یادتان بود و باران گرفت دعایی بحال بیابان کنید.

 

qu67_untitled.png88.png

 

 

 i9nq_untitled.pngقققق.png

 

 

pakt_untitled.pngفف.png

 

 

y84z_untitled.png

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 20 آذر 1394برچسب:گروه تواشیح,تواشیح,گروه تواشیح سیرت النبی مشهد مقدس,, ] [ 17:42 ] [ سیرت النبی ]
[ ]

کد بارش گل رز به دنبال موس